Zusterz: méér dan bemiddelaar voor zorgprofessionals
  • Home
  • Over Zusterz
    • Wie zijn wij?
    • Hoe zien wij het?
    • Wat doen wij?
    • Waar werken wij?
    • Werkopdrachten via Zusterz
  • Zorginstellingen
    • Voordelen voor u
    • Zo werken wij
    • Kennismaken
  • ZZP'ers
    • Waarom ZZP'er worden?
    • Wat doen wij voor je?
    • Kennismaken
    • Inloggen urenregistratie
  • Contact
  • Werken bij Zusterz

Medewerker planning en administratie

“Ben jij ons nieuwe gezicht bij Zusterz? 

​Zusterz is een klein bemiddelingsbureau en gevestigd in Oegstgeest.
Wij bemiddelen tussen zzp’ers in de zorg en zorginstellingen, daarnaast ondersteunen wij de zzp’ers in hun ondernemerschap en onderhouden wij goede contacten met onze opdrachtgevers.
Zusterz groeit. De afgelopen periode hebben wij nieuwe opdrachtgevers mogen begroeten en steeds meer zzp’ers weten ons te vinden. Daar zijn wij enorm trots op, dit willen wij verder gaan uitbouwen en daar hebben we jouw hulp bij nodig!
​Waar zijn wij naar op zoek?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en energieke collega die ons kan ondersteunen in alle administratieve werkzaamheden en planningszaken. Deze werkzaamheden verricht je op kantoor maar er is ook vrijheid om - na goed ingewerkt te zijn - deels thuis te werken.
 
Wij zoeken iemand voor 24 uur per week maar er zijn ook mogelijkheden om eventueel uit te breiden.
​Welke dagen ga je werken?
  • Maandag, woensdag en donderdag;
  • Op woensdag telefonische bereikbaarheidsdienst buiten kantooruren;
  • 1x per maand bereikbaarheidsdienst in het weekend;
  • Zo nodig extra vervanging van collega’s tijdens vakantie en/of ziekte.
​De volgende werkzaamheden behoren tot je functie:
  • Planningswerkzaamheden; open diensten van zorginstellingen oplossen, zzp’ers matchen op openstaande opdrachten;
  • Administratief werk m.b.t. plaatsen van zzp’ers bij diverse instellingen, documenten verwerken, opmaken van contracten etc;
  • Gegevens verwerken in diverse digitale systemen;
  • Contacten onderhouden met de zzp’ers en  externe planners;
  • Beantwoorden van e-mails en telefoon.
Wat neem jij mee?
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je houdt van uitdagingen en denkt in oplossingen;
  • Structureel kunnen werken in een soms hectische omgeving;
  • Flexibele opstelling;
  • Kennis van excel en outlook. 
  • Je kunt snel nieuwe software programma’s eigen maken;
  • Vanzelfsprekend heb je een hart voor de zorg;
  • Gezelligheid en humor.
​Wat bieden wij?
  • Een klein, enthousiast en ambitieus team in een groeiend bedrijf;
  • Uitdagende zelfstandige functie waarin je kan meedenken;
  • Salaris in overleg;
  • 20 wettelijke en 5 bovenwettelijke vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Extra wettelijke vakantiedagen afhankelijk van leeftijd;
  • Vakantietoeslag 8% van bruto jaarsalaris;
  • Eindejaarsuitkering 5% van bruto jaarsalaris;
  • Individuele pensioenvoorziening van 10% brutoloon bovenop je salaris;
  • Woon-werkverkeer wordt vergoed;
 
Word jij ons nieuwe gezicht bij Zusterz?
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en motivatie.
 
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met Gerdien: 06-21101811
 
Meteen solliciteren?
Stuur dan je motivatiebrief en CV voor 7 december naar: contact@zusterz.nl
​

nov 2021
KvK 56132719
Privacy  
Klachtenprocedure
Proclaimer
Cookies
Colofon
Direct naar:
Vacatures
Urenregistratie zusterz
Urenregistratie zorginstellingen
Foto
© Zusterz - 2022